• Bivši klubovi: /
  • God. rođenja:1993.
  • Visina:178cm
  • Težina:72kg
Izveštaj
   Iako drastično oslabljeni ne igranjem Timića i Kelečevića naša ekipa je uspela da zabeleži još jednu vrednu pobedu koja ih je učvrstila na prvom mestu VFL Istok
       Prvo poluvreme proteklo je u ofanzivnoj igri domaćeg tima, čiji su igrači jako motivisani ušli u meč. Igrači Jedinstva su čitavo prvo poluvreme kontrolisali igru i pokušavali iz prekida da ugroze Donovića. Vršac se dobro branio i nije dopustio protivniku da stvori izgledniju priliku za gol. Jedine dve prilike za naš tim imao je Kalin u prvom poluvremenu. Prvi put je odlično šutirao sa 25 m ali je lopta za malo prošla pored gola. Druga prilika je bila pred sam kraj prvog dela kada je posle slobodnog udarca Mioka ,golman Jedinstva Bogoš kratko odbio loptu a Kalin natrčao i pogodio spoljni do mreže.
        U drugom poluvremenu naši momci su zaigrali ofanzivnije i to im se  isplatilo.Prvo je Miok na pas Bobića izašao ispred golmana domaćih, lobovao ga ali je lopta pogodila samo prečku. Igrao se 57 min .,Kalin je sjajno prošao po levoj strani , ušao u kazneni prostor , prebacio loptu na desnu nogu  šutirao i postigao evrogol.Domaći  igrači su posle toga zaigrali još grublje i oštrije, preuzeli inicijativu ali nisu uspeli da probiju odbranu Vrščana koju je odlično danas predvodio neprelazni Bajat Aleksandar. Ulazak Deliblaćanina i Lazarevića u igru ispostavio se kao dobitna kombinacija jer su upravo njih dvojica učestvovala kod drugog gola.Rankov je sa desne strane ispucao loptu na protivničku polovinu a štoper domaćih odbio do Lazarevića koji je uposlio Deliblaćanina a ovaj izašao ispred Bogoša i rutinski ga savladao.Do kraja utakmice domaći igrači su više gledali koga će da udare nego da igraju fudbal. Tako je Muškinja pretrpeo start sa ledja sa dve noge .Na sreću nije teže povredjen.