22 Stojanović J.
Rezerve
4 Ivanić M. 78"
11 Gaćinović M. 1" 61"
9 Veselinović L. 52"
Izveštaj

Kada god bi otišla van terena po nju se išlo ili puževim hodom ili je netragom nestajala negde ispod reklama. Međutim, u trenutku kada je konačno vraćena u igru, na terenu bi se volšebno pojavila još jedna lopta pa je tako utakmica prekidana bar pet puta. Da ne ispadne da ovim konstatacijama želimo da umanjimo ili omalovažimo trijumf domaćina koji se svojski trudio (i uspeo) da prekine tradiciju poraza u susretima sa Vojvodinom, fudbaleri iz Novog Sada bili su još neprecizniji od svojih protivnika. Njihove lopte upućene prema golu Šimića letele su glavnom preko prečke ili pored stativa.

„Crveno-beli“ su dobro počeli susret, kontrolisali su igru i u nekoliko navrata pokušali posle brzih kontranapada da šutevima iz daljine ugroze domaćina. Udarce su oprobali Nastić, Alivodić i Puškarić dok su u dva navrata odbrambeni igrači Novog Pazara bili na velikim mukama posle centaršuteva Milinković-Savića. Prvi put niko od napadača Vojvodine nije stigao da isprati oštar centaršut mladog reprezentativca Srbije, dok je drugom prilikom isti igrač nakon što se oslobodio dvojice svojih rivala, ubacio loptu sa leve strane, a odbrambeni igrač domaće ekipe umalo nije pogodio vlastitu mrežu.

U 22. minutu Novi Pazar je došao u vođsvo uz obilatu pomoć arbitra Jeremića. Golman Šimić je odlično degažirao loptu koja je padala u kazneni prostor Vojvodine. Golman Novosađana Milan Jovanić je bio na nekih 13-14 metra ispred mreže. Skočio je i prihvatio loptu, a na njega je nasrnuo Arseniević koji ga je prosto „oduvao“. Bio je to klasičan prekršaj napadača Novog Pazara ali ne i za sudiju (čije ime nećemo više pominjati). Jovanić se pridigao, pokušao ponovo da se domogne lopte ali je u tom drugom duelu sada pao Arsenijević što je gospodin sa pištaljkom okarakterisao kao prekršaj za najstrožu kaznu. Isti igrač je iz jedanaesterca doveo svoj tim u vođstvo.
U finišu prvog dela utakmice Arsenijević je vešto iskoristio dobar pas Rusmira, prevario Đurića u trku i nakon što je izašao sam pred golmana Vojvodine, lako ga savladao.

U drugom poluvremenu Novi Pazar se branio, Vojvodina jalovo napadala ali je i pored toga imala svoje prilike da utakmicu rezultatski učini makar zanimljivijom.
Najzreliju šnsu propustio je Veseliović sredinom drugog poluvremena kada je sa ivice šesnaesterca šutirao tik kraj desne stative gola domaćih.
Od ostalih zbivanja do kraja susreta, prisustvovali smo već pomenutom „safariju“ za izgubljenim loptama, iznošenju povređenih igrača preko celog terena i sličnim marifetlucima tima koji čuva rezultat.

Na kraju moramo pomenuti izuzetno topao, prijateljski doček i korektno ponašanje ljudi iz kluba kraj Jošanice što za Novosađane nije nikakvo iznenađenje. Navikli smo na to u Novom Pazaru.