remi protiv nezgodnih slijepčevića

Komentari(0) | Autor:petar 03. септембар 2017. Poslednja izmena: 03. септембар 2017.
C.Zvijezda remizirala (2:2) sa odličnom ekipom Slijepčevića.
Podjela bodova se čini i najpravednijim epilogom fudbalskog okršaja između "Crvenih" i uvijek neugodne ekipe fk Slijepčevići, koja ipak po svemu pokazanom može biti zadovoljnija osvojenim bodom u gostima kod jakog rivala. Mogli su domaći rano do vođstva, već u 3.minutu mladi napadač "Crvenih",Krunić N. izbio je sam pred golmana gostiju ali kada su svi već vidjeli loptu u mreži, ona je prošla tik pored lijeve stative gola gostujućeg tima. Posle ove možda i najbolje neiskorištene prilike na meču stvari su se odvijale kao na traci. Poveli su gosti golom iz slobodnog udarca, lopta je prevarila zbog klizavog i kišom natopljenog terna, inače odličnog golmana domaćih. Nije se dugo čekalo da proradi ubojiti strijelac domaćih Stević S., koji je prihvatio loptu na dvadesetak metara od gola gostiju, napravio tri koraka i preciznim udarcem savladao golmana gostiju. Na poluvrijeme se otišlo sa prednošću gostiju iz Slijepčevića, pošto su iskoristili loše postavljanje domaćih igrača posle kornera i glavom sa sedam metara postigli gol za 1:2. Drugo poluvrijeme obilježila je puno bolja igra domaćih i izjednačujući gol koji je ponovno postigao Stević S. iz slobodnjaka sa dobrih tridesetak metara od gola gostiju. Sa ova dva gola i pet golova u prvom kolu Stević S. je najbolji strijelac dosadašnjeg dijela prvenstva. Ne možemo biti a da ne spomenemo veoma čudan sudijski kriterijum, na koji su domaći igrači i stručni štab bili ogorčeni, nekoliko detalja potkrepljuje ove tvrdnje domaćih, naime za potpuno iste startove kao zadnji igrači odbrane, gostujući igrač je opomenut žutim kartonom a domaći igrač je isključen direktnim crvenim kartonom. Takođe sudija Stojanović je propustio da dosudi veoma očigledan kazneni udarac za domaće i to u dva navrata, oba u prvom poluvremenu. Ipak sve čestitke ekipama na dobroj,dinamičnoj i nadasve lijepoj utakmici.
XS
SM
MD