• Pozicija u timu:vezni red
  • Bivši klubovi: Šajkaš, Novi Sad, Spartak Subotica
  • God. rođenja:1985.
  • Visina:183cm
  • Težina:77kg
Izveštaj

Igrom slučaja, strelac pobedonosnog gola za Vojvodinu i najbolji igrač na terenu nije ni bio predviđen da počne u prvih jedanaest. Međutim, Mijat Gaćinović je protekle noći i jutra imao stomačne tegobe pa je Šef struke „crveno-belih“ Branko Babić odlučio da njegovo mesto zauzme upravo Darko Puškarić.
Ova iznuđena izmena posrećila se i Puškariću i njegovom timu jer je Vošin univerzalac pogodio mrežu Radničkog i tako doneo tri važna boda.
Na samom početku utakmice gosti iz Niša su par puta zapretili domaćinu i čak dva puta reklamirali jedanaesterac u njihovu korist ali arbitar Filipović koji je bio blizu mesta događaja nije podlegao njihovim pritiscima. Vojvodina je brzo preuzela konce igre u svoje ruke i u 13. minutu Alivodić je bio nadomak gola ali  nije uspeo glavom da savlada Kesića. Minut nakon te šanse u prilici se našao i Veselinović no je bio nedovoljno koncentrisan pa je rezultat ostao nepromenjen. U 19. minutu Alivodić je šutirao sa dvadesetak metara ali je Kesić bio siguran i sačuvao svoj gol.
Vojvodina je najčešće napadala preko bokova koristeći brzonogog Živkovića na desnoj strani kao i za igru raspoloženog Nastića na suprotnom boku  koji je tokom utakmice  uputio nekoliko opasnih centaršuteva pred gol Radničkog. Upravo ova dva navedena igrača učestvovala su u akciji kod pobedonosnog gola u 44. minutu. Nastić je centrirao, a neko iz odbrane Nišlija glavom prebacio loptu na desnu stranu gde se nalazio Živković. Mladi bek „crveno-belih“ je uputio centaršut na drugu stativu, lopta je preletela štopere Radničkog, a iz pozadine se prikrao Puškarić i iz neposredne blizine udarcem glavom savladao Aleksandra Kesića.

Baš kao i na utakmici sa Spartakom, fudbaleri Vojvodine pojačali su tempo u drugom poluvremenu i taj period igre u potpunosti je zadovoljio navijače Vojvodine. Tri sjajne prilike za dupliranje vođstva propuštene su u 56. , 62.  i 63. minutu. Prelepu akciju izveli su Puškarić, Veselinović i Alivodić. Puškarić je oduzeo loptu igračima Radničkog, „bacio u vatru“ Veslinovića koji se stuštio po desnoj strani. Napadač „crveno-belih“ uočio je na levom krilu Alivodića, sjajno ga uposlio, usledio je šut iz trka ali je Kesić čudesno zaustavio loptu koju su svi već videli u mreži. Minut nakon ove šanse Darko Puškarić je fantastično šutirao sa 25 metara i pogodio prečku, a da se golman Radničkog nije ni pomerio.
Kako se utakmica bližila kraju bilo je očigledno da je umor stigao pulene Branka Babića pa su Nišlije u poslednjih desetak minuta imale inicijativu ali se sve završilo na nekoliko kornera i jednom nepreciznom udarcu glavom.
U igri Vojvodine vidi se očigledan napredak  što samo  može da raduje pred nastupajuće utakmice u prvenstvu i Kupu Srbije.