Strelci :          Poti (13. min) za Kečkemet, Pekarić (90. min) za Vojvodinu

Kečkemet :     Poleksić, Poti (T. Sabo), Karan, Varga, Farkaš (Foro), Nađ (Čizmadija), Štehlik (Đađa), Pekar, Balaž (Kitl), Simon, Greci (Marsa)

Vojvodina :     Jovanić, Živković, Puškarić, Đurić (Babić), Pekarić, Radoja, Milinković-Savić, Vranješ, Alivodić (Spremo), Veselinović (Stojanović), Gaćinović (Ivanić)

POLEKSIĆ ZAUSTAVIO VOŠU

U generalnoj probi pred nastavak prvensta u JSL fudbaleri Vojvodine gostovali su u Kečkemetu i odigrali utakmiciu sa istoimenim članom najkvalitetnije mađarske lige.
Tokom svih 90 minuta igre Novosađani su bili daleko bolji rival od domaćina ali su se poraza spasli tek u poslednjim sekundama igre zahvaljujući pogotku najiskusnijeg igrača Nina Pekarića.
Da rezultat nakon prvog dela igre nije bio izražen sa 3-4 gola u mreži Mađara najzaslužniji je golman Kečkemeta Vukašin Poleksić. Iskusni crnogorski internacionalac prosto je začarao svoju mrežu dok su sa druge strane njegovi saigrači uputili samo jedan šut u okvir gola (i to je bio jedini tokom cele utakmice) i kao rezultat toga postigli retko viđen gol za vođstvo koje su držali do poslednjih sekundi susreta. Pre vođstva domaćina gosti iz Novog Sada u dva navrata su bili nadomak gola „ljubičastih“. Prvo je Milinković-Savić šutirao sa 18 metara za malo preko gola da bi koji minut docnije Alivodić lepo ispratio centaršut sa leve strane i sa druge stative uhvatio volej, međutim loptu je izblokirao neko iz odbrane Kečkemeta.
U 13. minutu videli smo evro gol desnog beka domaćih Potija. Lopta je u jednom  kontranapadu upućena sa leve na suprotnu stranu prema Potiju koji se ubacivao po desnom boku. Na nesreću Novosađana, jedan od zapaženijih igrača na utakmici, mladi Mijat Gaćinović promašio je loptu koju je Poti iz prve opalio sa 18 metara i pogodio sam desni gornji ugao. Gol koji je oduševio sve prisutne gledaoce.
Bez obzira na vođstvo Kečkemeta igrači Vojvodine nastavili su atake ka golu Poleksića i kao plod takve igre došle su velike šanse Alivodića (dva puta), Veselinovića i Gaćinovića. Tri puta igrači Vojvodine uradili su sve kako treba ali je Poleksić neverovatnim intervencijama odbranio njihove udarce vadeći lopte iz samih uglova. Ipak najzreliju priliku u prvom delu utakmice propustio je Gaćinović kada je posle sjajne dubinske lopte Alivodića pretrčao svog čuvara, obišao istrčalog Poleksića ali ga je u trenutku kade se spremao da pošalje loptu u nebranjenu mrežu, sustigao Štehlik i sprečio siguran gol.
U 50. minutu beležimo najveću šansu za Vojvodinu koju je propustio Lazar Veselinović. Centarfor „crveno-belih“ primio je loptu potpuno sam na 5-6 metara od gola Kečkemeta ali je slabo šutirao i dozvolio Poleksiću da pobere još apaluza.
Kako je vreme odmicalo tempo igre je polako opadao ali su Novosađani stalno držali igru u svojim rukama. Još tri puta su opasno zapretili domaćinu, prvi put kada je Stojanović pobegao Karanu i oštro centrirao loptu po zemlji ali niko od njegovih saigrača je nije ispratio pa je izbačena u korner. Potom je Gaćinović solo prodorom ušao u kazneni prostor ali je čuvar mreže Kečkemeta još jednom izašao kao pobednik iz duela sa igračem Vojvodine. Treću  priliku propustio je Milinković-Savić koga je sjajnim centaršutem pogodio Marko Živković. Međutim, stekao se utisak da je mladom vezisti Vojvodine zasmetalo sunce pa nije dobro zahvatio loptu glavom i ona je otišla u korner.
Igrao se tada poslednji minut, a udarac iz ugla sa desne strane izveo je Darko Puškarić. Sjajno je ubacio loptu na peterac gde je u buketu igrača najviši bio Pekarić i udarcem glavom konačno savladao Poleksića.