4 Ivanić M. 75"
18 Poletanović M. 60"
16 Spremo M. 75"
26 Popara N. 60"
22 Stojanović J. 60"
Izveštaj

Tokom prvog dela utakmice Novosađani su bili vrlo čvrsti i disciplinovani u izvršavanju defanzivnih zadataka i pozicioniranju na terenu pa Čečeni nisu imali neku ozbiljniju šansu da ugroze Žakulu. Činili su to uglavnom udarcima sa distance koji nisu bili opasnost za gol Vojvodine. Na drugoj strani ni Vošini igrači se nisu proslavili u šansama osim dva pokušaja Veselinovića i novajlije Živkovića. Mnogo bolja šansa bila je Živkovića ali je lopta nakon njegovog odličnog solo prodora i udarca sa ivice šesnaesterca otišla nekih pola metra pored desne stative.
U drugom poluvremenu Rusi su imali stalnu inicijativu i nekoliko puta opasno zapretili Jovaniću. Upravo Jovanić je najzaslužniji što Terek nije došao u vođstvo sredinom drugog dela kada je fantastičnom paradom skrenuo loptu u korner nakon slobodnog udarca sa 20 metara. Izuzetno opasan u ekipi Tereka je bio Kanu oko koga se vrtela cela igra čečenskog tima. Nekadašnji igrač Anderlehta propisno se obrukao kada je posle centaršuta sa leve strane i smušene intervencije odbrane Vojvodine neometan sa desetak metara šutirao pored gola.
U tom periodu igre beležimo dobar pokušaj Vranješa sa dvadesetak metara ali je lopta prhujala preko prečke. Nešto kasnije Bojan Nastić je dobro prošao po levom boku, uputio idealan centaršut ali su napadači Vojvodine zakasnili da reaguju.
Još jednom su igrači u plavim dresovima bili u kakavoj takvoj prilici kada je posle slobodnog udaraca i ubačene lopte pred gol, Stojanović bio brži od svog čuvara ali je šutirao pored stative.
Kada su svi pomislili da će se i ova utakmica završiti bez golova rezervista Bokila je postigao pobedonosni gol. Lopta je ubačena iza leđa odbrane Novosađana na levoj strani, Bolila je napravio korak dva i preciznim udarcem pogodio levi donji ugao. Stekao se utisak, bar prema snimku SOS kanala da je tamnoputi igrač Tereka bio u ofsajd poziciji ali je poljski sudija pokazao na centar i odmah nakon toga odsvirao kraj.