• Pozicija u timu:odbrana
  • Bivši klubovi: FK Vlasenica
  • God. rođenja:1994.
  • Visina:182cm
  • Težina:75kg
Izveštaj

Vojvodina je sa druge strane, rasterećena svih briga oko plasmana, igrala mirno i opušteno i iz takvog pristupa već u 9. minutu došla u vođstvo golom Lazara Veselinovića. Kontranapad je sa sredine terena poveo Poletanović, uposlio Veselinovića koji se nalazio na 13-14 metara po sredini gola. Napadač Vojvodine je jednim potezom izbacio iz igre Bubanju i Tintora  i stvorio otvoren prostor za šut. Sevnula je njegova levica i lopta je završila iza leđa golmana Radničkog u mreži. Kragujevčani su pokušali da uzvrate dva minuta kasnije ali je Beljić tako slabo šutirao da je Žakula bez po muke prihvatio loptu.
Mnogo zrelija prilka za domaćina usledila je u 26. minutu kada su nakon kornera sa desne strane u dva navrata šutirali, prvo Tintor pa potom Marić ali je oba puta Nastić sa gol linije izbijao loptu u polje. Još bolju šansu je u 37. minutu promašio nekadašnji igrač Vojvodine Radovan Krivokapić. Vezista Radničkog je u solo prodoru prevario nekoliko igrača u plavim dresovima, šutirao iz čiste pozicije ali je Žakula fantastično reagovao i odbio loptu u korner.
Radnički je i u drugom delu utakmice imao veći posed lopte ali je i Vojvodina bila agilnija pa su gledaoci videli po nekoliko solidnih pokušaja sa obe strane. Prvo je u 50. minutu Krivokapić iz slobodnog udarca gađao desni gornji ugao ali je Žakula ponovo bio na visini zadatka. Revanširao mu se sa druge strane Poletanović devet minuta kasnije sa istim ishodom.
Gosti iz Novog Sada su opasno zapretili u 62. minutu kada je Mirko Ivanić uputio snažan udarac sa preko 30 metara, a golman Kragujevčana uz krajnji napor zaustavio loptu.
Dva minuta nakon toga, Radnički stiže do izjednačenja. Fejsa je centrirao sa leve strane, a Miljuš koji je u igru ušao nepun minut pre toga, glavom šalje loptu u levi ugao i postavlja konačan rezultat.
Mada je od tog momenta do kraja utakmice ostalo čitavih pola sata, ni jedna ni druga ekipa nisu napravile ništa značajnije pa su oba takmaca na svoj konto upisala po jedan bod.